Geen producten (0)

Voorwaarden

 

Beds Only is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Dat betekent dat deze algemene voorwaarden in overeenstemming zijn met de CBW voorwaarden en dat Beds Only zich aan de CBW voorwaarden houdt. Deze algemene voorwaarden zijn een aanvulling op de CBW-voorwaarden. Bewaar je aankoopbewijs goed, deze heb je nodig als je aanspraak wilt maken op de garantie.

CBW Erkend: https://www.cbw-erkend.nl/bedrijven/Beds-Only-S-GRAVENHAGE

 

1. Orderbevestiging / Levering & Montage

Bij een aankoop ontvangt u een orderbevestiging, dit is tevens ook uw aankoopovereenkomst.

Bij ieder product staat een verwachte leverweek vermeld. Dit is de week waarin wij verwachten de order te kunnen leveren. Zodra wij ermee bekend worden dat de daadwerkelijke leverweek van deze verwachte leverweek afwijkt, brengen wij u daarvan zo spoedig mogelijk op de hoogte. Zodra wij de / het product(en) in ontvangst hebben in ons magazijn wordt er contact opgenomen met de klant om een dag en tijdstip indictie af te spreken. Indien u na het maken van een leverafspraak verhinderd bent op de afgesproken dag, dient u dit uiterst 48 uur voordat de afspraak plaatsvindt te melden. Bij niet tijdige annulering van de afspraak of het niet thuis treffen op de dag van aflevering, zijn wij helaas genoodzaakt hiervoor €50,- kosten in rekening te brengen.

Onze bezorgservice, leveren de producten daar waar u aangeeft dat u ze het beste kunt gebruiken.Udient ervoor te zorgen dat op het tijdstip dat onze bezorgservice de bestelling komt leveren de doorgang vrij is van obstakels, dit om schade te voorkomen. U bent zelf verantwoordelijk voor een goede bereikbaarheid van de ruimte waar de bestelling bezorgd moet worden.

Om de bezorging van uw bestelling soepel te laten verlopen kunt u bij het bestellen bij het kopje extra informatie.informatie versturen als:

  • Onze bestlebus de woning niet kan bereiken.
  • Het trapgat niet ruim genoeg is om de bestelling te kunnen leveren.
  • Er andere bijzondere omstandigheden zijn die een rol spelen bij het bezorgen van de bestelling.

Als we niet van tevoren op de hoogte zijn gebracht van mogelijke bijzondere omstandigheden of moeilijkheden met betrekking tot het bereiken van de woning en/of slaapkamer, is Beds Only niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen daarvan. 

Al onze producten zijn zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens transport te voorkomen. Wij pakken alles zorgvuldig uit op de plaats waar de bestelling geplaatst en/of gemonteerd moet worden. Het verpakkingsmateriaal nemen wij voor u mee retour. Na het leveren en eventueel monteren en plaatsen van de producten, loopt onze bezorgservice de geleverde producten met u na. Controleer daarbij goed of alle bestelde producten geleverd zijn en of de (gemonteerde) producten geen zichtbare gebreken bevatten of beschadigd zijn. Constateert u gebreken of beschadigingen, geef dit dan duidelijk aan. De bezorger vermeldt dit dan op het ontvangstbewijs. De afdeling neemt vervolgens contact met u op om het gebrek te herstellen. Als alles in orde is, vraagt de bezorger u de factuur te ondertekenen en het eventueel nog verschuldigde bedrag te betalen.

Als de ondergrond niet recht is, kunnen wij de stabiliteit van het product niet garanderen. Beds Only is niet verantwoordelijk wanneer de producten niet passen dan wel niet gemonteerd kunnen worden op de plaats die je in gedachte hebt.

 

2. Betalingsvoorwaarden

Bij het afrekenen kunt u kiezen uit twee optie's via Ideal of Overboeking. U heeft hierbij de keuze het totaalbedrag in één keer te voldoen, of een aanbetaling van minimaal 40% over te boeken. U kunt het bedrag overmaken op bankrekeningnummer NL82 INGB 0006 0262 21 onder vermelding van uw Bestelkenmerk / factuurnaam.

Onze bezorgservice mag uitsluitend goederen afleveren die geheel zijn betaald of bij aflevering worden betaald. De bezorgservice is verplicht de af te leveren producten mee te nemen bij het niet voldoen van het totaalbedrag bij de levering. heeft u bij levering een klacht over (een deel de bestelling?)Het resterende bedrag betaald u pas op het moment dat wij het probleem hebben opgelost. 

Mocht u hebben gekozen voor een overboeking van een deel van het bedrag, dan kunt u de restbetaling bij het bezorgen afrekenen dit kan zowel contant betaald worden bij de bezorgers, of d.m.v. het bedrag over te maken op rekeningnummer. Beds Only behoudt de eigendom van alle geleverde goederen, totdat de koper volledig aan al zijn/haar betalingsverplichtingen heeft voldaan.

 

3. Bezorgkosten

Wij leveren en monteren de producten geheel kosteloos.

 

4. Annulering

Indien de koper een met ons geslo­ten overeenkomst wenst te annuleren is afnemer annuleringskosten verschul­digd ten bedrage van 30% van het overeenkomstige factuurbedrag (inclusief BTW.) Voor opmaat gemaakte producten 40% van het overeenkomstige factuurbedrag.

Bij annulering binnen 2 dagen zijn er geen annulerings kosten. Dit kan door een mail te sturen naar info@beds-only.nl of te bellen naar 070 345 43 27. Terugbetalingen ontvangt u binnen 21 dagen. 

U kunt gebruik maken van het herroepingsrecht indien:

  • Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking. Naast onder andere textiel, kussens en dekbedden, geldt dit ook voor boxsprings en (top)matrassen.
  • Het product is ongebruikt.
  • Het gaat niet om een op maat gemaakt/gepersonaliseerd product. Als het product speciaal voor jou besteld en geproduceerd is, kunnen wij het niet retour nemen.

Wij stellen deze voorwaarden om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne of omdat het product duidelijk persoonlijk van aard is en daardoor niet teruggezonden kan worden als het al uitgepakt, beschadigd of gebruikt is. (Top)matrassen of beddengoed kunnen wij bijvoorbeeld niet meer verkopen als de verpakking al geopend is of de producten gebruikt zijn. Dat zou immers niet prettig zijn voor andere klanten.

De voorgaande voorwaarden gelden vanzelfsprekend niet als je een gegronde klacht over het product hebt die onder de wettelijke garantie of de extra garanties van Beds Only valt. Zodra je ons hebt laten weten dat je de koop op afstand ontbindt, zullen wij de order annuleren. Indien je de goederen reeds hebt ontvangen dien je deze retour te sturen.

 

5. Retouren procedure

Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling ongeschonden, in de originele verpakking en in een stevige verzenddoos wordt geretourneerd. Zorg daarnaast dat u een kopie van de factuur meestuurt.

 Indien u een artikel retour wilt sturen, dienen wij de producten in goede orde retour te krijgen. Dit betekent dat:

  • de producten uitsluitend in de originele en onbeschadigde verpakking zitten en in originele staat zijn.
  • het product / de producten schoon is / zijn.
  • retouraanvragen kunnen tot uiterlijk 14 dagen na levering in behandeling genomen worden.
  • producten zoals hoofdkussens en dekbedden dienen wegens hygiënische redenen onbeslapen te zijn.

Indien u het / de artikel(en) op de juiste wijze aan Beds Only retour stuurt zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen op uw rekening terugstorten. De retourbetaling vindt alleen plaats als het product door Beds Only in ontvangst is genomen of wanneer wij een bewijs hebben ontvangen dat het product is teruggezonden. 

 

6. Garantie's

De Garantie Voorwaarden van de producten staan bij ieder product specifiek vermeld. De fabrikant behoudt het recht te bepalen of een matras slijtage vertoont die normaal is, of die aan een fabrieksfout te
wijten is. De garantie vangt aan vanaf de productie datum. Deze wordt uitgebreid met 60 dagen na deze datum.

Garantie producten Beds Only: 

  • 3 Maanden omruilgarantie (Top)Matrassen
  • 2 Jaar Garantie Toppers
  • 3 Jaar Garantie Matrassen
  • 10 Jaar garantie op Framebreuk Boxsprings

Garantie producten Pullman:

  • Boxspringframes: 25 jaar op frame- of draadbreuk
  • Matrassen: 5 jaar 100% garantie
  • Toppers: 2 jaar
  • Accessoires: 2 jaar
  • Slaapgarantie: 60 dagen (Alleen bij los verkoop matras, staat vermeld bij het prodcut)
  • Voor garantie en onderhoud tips klik: https://www.pullman.nl/garantie-service/

Garantie producten Eastborn:

  • Matrassen: 5 jaar garantie
  • Topdekmatrassen: 2 jaar garantie
  • Boxsprings: 25 jaar op frame- en draadbreuk
  • Motoren: 2 jaar garantie
  • Slaapgarantie: 60 dagen (Alleen bij los verkoop matras, staat vermeld bij het prodcut)
  • Voor garantie en onderhoud tips klik: https://www.eastborn.nl/garantie-en-onderhoud/

 Garantie Matrassen Van Landschoot:

  • 1e en 2e Jaar: Zonder bijdrage klant.
  • 3e Jaar: 40% Bijdrage klant.
  • 4e Jaar: 60% Bijdrage klant.
  • 5e Jaar: 80% Bijdrage klant.

Garantie Silvana Kussens & Dekbedden:

  • Voor kussens geldt een garantieperiode van één (1) jaar na de originele datum van aanschaf van het kussen.
  • Voor dekbedden is de garantieperiode drie (3) jaar na de originele datum van aanschaf.

 

KVK Nummer: 609.92.395

BTW Nummer: NL001630049B09

CBW Erkend: https://www.cbw-erkend.nl/bedrijven/Beds-Only-S-GRAVENHAGE

Openingstijden Showroom:

  • Maandag t/m Zaterdag: 10:00 t/m 18:00 Uur
  • Donderdag: 10:00 t/m 19:00 Uur
  • Zondag: Gesloten

Dit zijn ook de tijden dat u contact kunt opnemen met Beds Only 

 

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.